לקבלת המדריך ליצירת סדר יום אפקטיבי
וטיפים לניהול יעיל לבעלות עסקים הצטרפי כאן

שיווק יצירתי / איך לייצר שיווק שבאמת יהיה אפקטיבי

  • עדי מאור סיסו
  • 1 צפיות
  • 10 תגובות
  • No tags

אחד הנושאים האהובים עלי בעסק, אני מודה, זה השיווק.

כמובן שאני נהנית מהעבודה עצמה, מהעבודה עם נשים, לראות את התהליך שהן עוברות,
לפצח בעיות ולמצוא זרימה טובה יותר בין הבית-עסק-שאיפות-חלומות, לעצמן.

אבל, מה שמיוחד בשיווק בעיני זו האופציה להפיץ את הבשורה שלי לעולם.
בצורה הכי אותנטית, ישירה, ברורה ומדויקת שאפשר.

ולדעתי, זה לא משהו שקורה יותר מדי היום בעולם האינטרנט.
בעיקר בעולם השיווק באינטרנט…
ודווקא החזרה לבסיס, לתקשורת בגובה העיניים, השקופה, הנוגעת, מהלב – היא זו שבאמת עובדת.

אנשים מרגישים אנשים.
אנשים מחפשים להתחבר.
לגעת.
להיות חלק.
להרגיש שייכים. …………………….

והצרכים האלה עדיין קיימים בין אם מדובר פנים מול פנים, או באינטרנט.
ומי שתדע לזהות את זה אצל הלקוחות שלה ולתקשר איתן ברמה הכי נוגעת ואמיתית שיש, היא זו שתייצר לעצמה שיווק אפקטיבי באמת.
שיווק שנוצר בקלילות, בזרימה, ומייצר מעורבות גבוהה מאוד מהקהל החשוף לתכנים.

הסברתי עוד איך זה עובד בסרטון שהכנתי לכן:

אשמח לשמוע מה אתן לוקחות מהוידאו (:

וגם – מה זה שיווק אפקטיבי עבורכן
ואיך אתן יכולות כבר עכשיו להטמיע משהו ממה שלקחתן בעסק שלכן? ……….

מחכה לכן פה למטה בתגובות,

עדי

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
10 תגובות
  1. איילת רוזנפלד
    אוקטובר 21, 2014 הגב

    כל כך נכון עדי. לפעמים צריך להיות בצד השני כדי להבין שאנחנו רוצות לחזור לעצמנו. מסכימה עם כל מילה. תודה!!

    1. עדי מאור סיסו
      אוקטובר 21, 2014 הגב

      בשמחה!
      מבינה לגמרי מה את אומרת.
      גם אני הייתי צריכה לעבור עם עצמי איזשהו תהליך, אבל אין על האנרגיות שלנו כשאנחנו במיטבינו.
      הדיוק הזה הוא פרייסלס. ואף טריק שיווקי או סלטה באוויר לא יכולה להחליף את זה 🙂
      תודה על התגובה. שמחה שאת כאן,
      עדי

  2. שירי לופוביץ
    אוקטובר 21, 2014 הגב

    תודה עדי על התזכורת החשובה הזו, לגמרי מסכימה איתך 🙂

    1. עדי מאור סיסו
      אוקטובר 21, 2014 הגב

      זה כ”כ ברור שכאילו שכחנו את זה.
      אבל באמת שבעיני זה לב העניין בהוצאת השליחות והשירות שלנו החוצה.
      חיבוק!

  3. סשה חזנוב
    אוקטובר 21, 2014 הגב

    דשה בנושא הזה לא מעט עם חברותיי העצמאיות, בעיקר לאור ההצפה השיווקית שקיימת היום… ותמיד איכשהו חוזרת לאותה הנקודה: האותנטיות עובדת 🙂 וכנראה שכל מה שצריך זה ללמוד לנתב אותה למקומות הנכונים והערוצים המתאימים. תמיד כיף לשמוע את זה שוב ולאשר מחדש! תודה

    1. עדי מאור סיסו
      אוקטובר 21, 2014 הגב

      סשה,
      את כל כך צודקת! בשני המובנים:
      גם שהאותנטיות עובדת. וגם שצריך ללמוד לנתב אותה למקומות הנכונים.
      אני עוד הולכת לדבר בהמשך על “המקומות הנכונים” האלה. כי כן יש פה “הגיון שיווקי “תמיד. יש סיבה למה לעשות משהו אחד ולא אחר. אבל הוא נובע ממקום הרבה יותר נקי ואמיתי, ולכן זה עובד.
      תודה לך, שמחה שאת כאן 🙂
      עדי

  4. Merav
    אוקטובר 21, 2014 הגב

    חותמת על כל מילה. שיווק אותנטי שבא מהבטן הוא המפתח לליבו של הלקוח.
    שיווק בגובה העיניים.
    לא מתנשא או מתיימר ללמד, אלא משתף בידע שלו .
    בדיוק כמו שבונים מותג. בונים סיפור עם ערך, עם תכונות אופי וכו׳…
    בסופו של יום אנשים קונים מאנשים ולא מלוגו יפה.
    את מעולה, בהצלחה.

    1. עדי מאור סיסו
      אוקטובר 21, 2014 הגב

      תודה יקרה!
      שמחה שהתחברת.
      הרגשתי צורך מאוד חזק לשם את התזכורת הזו פה בחוץ.
      וזה לגמרי נכון, אנשים קונים מאנשים. גם כשזה וירטואלי 🙂

  5. ליאורה - מעצבת תכשיטים
    אוקטובר 22, 2014 הגב

    מאוד מתחברת לדברייך.
    האיכות אצלי היא בראש הפירמידה ולא מתפשרת עליה ואת זה מקבלות הלקוחות שלי ,מזהות וגם חוזרות.
    כנות יוצרת אמינות וכשאת משדרת את זה בייעוץ,התאמה, המלצה – זה מניע לפעולה.

  6. חגית רון
    אוקטובר 22, 2014 הגב

    הרבה זמן רציתי לומר לך שהסרטונים שלך מקסימים ,מעבירים את המסר בצורה ממוקדת ,נינוחה ובגובה העינים
    ובדיוק כך צריך להתנהל מול הלקוחות זה מבחינתי שיווק אפקטיבי ואין כמו דוגמא אישית שאת מעבירה באמצעות הסרטונים 🙂

השאירי תגובה

UA-42083276-1