לקבלת המדריך ליצירת סדר יום אפקטיבי
וטיפים לניהול יעיל לבעלות עסקים הצטרפי כאן

שיווק יצירתי / ארה״ב – כנס Traffic & Conversion – חלק א׳

  • עדי מאור סיסו
  • 0 צפיות
  • תגובה אחת
  • tcs2016 . ארה״ב . סן דייגו . שיווק יצירתי .

מאז שאני עצמאית אני נמצאת בלמידה מתמדת. וככל שהזמן חולף אני מאתגרת את עצמי שוב ושוב עם קורסים, הכשרות ותכנים שהם גם מעבר לים. בין אם זה ספרים, ספרי אודיו, קורסים דיגיטאלים ובשנתיים האחרונות גם כנסים בחו״ל.

אז כשלירון מור סיפרה לי על כנס השיווק הגדול בעולם בתחום הזה, זו נשמעה לי הזדמנות מציינת ללמוד תכנים שיווקיים חדשים או מגמות בעולם, אחרי תקופה שהשקעתי בכנסי התפתחות אישית, השראה ומקצועיים בתחום האפקטיביות.

כנס Traffic & Conversion 2016 הוא הגדול ביותר שהתקיים עד כה, עם 3000 איש מכל העולם שבאים ללמוד את העקרונות, אסטרטגיות וכלים הטובים ביותר להגדיל, לפתח ולקחת את העסק שלהם לרמה הבאה.

לכנס ובכלל למסע הזה של חודש בארה״ב יצאתי ממש רגע לפני יום המשפחה (אתגר בפני עצמו…). רון ולביא המתוקים הכינו לי לדרך עוגיות שיבולת שועל עם טעם של בית. זה פשוט היה פינוק אמיתי בכל בוקר שטעמתי אותן. אושר.

תמונה משפחתית ועוגיות

הכנס עצמו מדהים ובמקום יפייפה בעולם – סן דייגו.

הייתי פה כילדה, אבל לא זכרתי כמה קייצית ומזמינה העיר הזו. שמש, מזג אויר מושלם, ים ואווירת חופש. הצינון המציק שלי שהבאתי עוד מהבית, מאוד אוהב את השמש המלטפת כאן ואני מנסה לצאת החוצה מהמזגנים בכל הזדמנות שיש לי.

אפילו השחף שבא לבקר בחלון שלי נראה ממש מבסוט מהמנוחה שלו…

סן דייגו

היות ונחתנו ישר לכנס, אז כבר בשדה התעופה קיבלה את פנינו אחת ממתנדבות הכנס שהובילה אותנו לאוטובוס מיוחד שאסף את כל האורחים מחו״ל או ממקומות רחוקים בארה״ב. פשוט כיף לראות את כל החשיבה על הפרטים הקטנים.
״הפרטים הקטנים״ כוללים אוטובוס ממותג, סרטון וידאו הכנה לקראת הכנס ולמה לצפות במלון כשמגיעים עם ריאן דייס שהוקרן באוטובוס, שילוט, אביזרים ובכלל אווירת השתלטות על המלון שאני כ״כ אוהבת בכנסים כאלה.

ההגעה לכנס

כבר בהרצאת הפתיחה של הכנס היה אפשר להבין שלא באנו לכאן רק בכדי לדבר על אסטרטגיות, מספרים, תהליכים שעובדים והמרות. יש גם את זה. אבל הטון נקבע בפתיחה – העתיד הולך לכיוון אחר מהמגמות ששלטו בעולם השיווק הדיגיטאלי בשנים הקודמות של מכירה אגרסיבית וסליזיות כללית. ככל שהזמן חולף, אנחנו מדברים יותר על הלקוח.
בניית עסק שמתרכז בלקוחות ולא בהכרח במוצרים. המוצרים נועדו לשרת סוג מסוים של לקוחות, שמרכיבים את הקהילה שלי כי בניתי מערכות יחסים יציבות, משמעותיות ובעלות ערך לשני הצדדים. אנחנו סוחרים בתוכן בעל ערך ותשומת לב, ובסופו של דבר רוצים לגרום לכמה שיותר אנשים לחייך בתהליך.

אחד המשפטים האהובים עלי מהיום:
“Great marketers get that it’s about winning hearts, not just wallets!”
פשוט ונכון.

traffic & conversion

דובר פה הרבה על בניית מותג ומה זה אומר לבנות מותג שהוא מצליח, חזק ויציב, ולא מבוסס רק המכירות של העסק, אלא הרבה יותר מזה. מיתוג והנעה לפעולה הולכים יחד!! אי אפשר לבנות עסק יציב, בלי מיתוג יציב. כ״כ שמחה לשמוע שקיבלתי עוד ״אישור״ למה שאני אומרת כל הזמן… ואפילו עוד רעיונות איך לעשות את זה בעוד דרכים.

ביום הראשון של הכנס אפילו יצא לי לפגוש את גארי ויינרצ׳אק אחרי הרצאה ממש מעלפת שבה הוא נתן מעצמו מעל ומעבר. וראיתי מה זה אדם שלא מפחד להגיד מה הוא באמת חושב, שומר על ראש פתוח ויחד עם זאת נחישות ויודע לענות על שאלות בצורה הכי מדויקת עוד לפני שהאדם מולו סיים לשאול בכלל.
הוא גם העלה כמה נקודות ממש מעניינות שאני הולכת להתייחס אליהן בכנס ״שיווק יצירתי״ במרץ. אין ספק שיש כמה נושאים שאני מרגישה צורך בהול לדבר עליהם בכנס, היות ואנחנו בפתח של תקופה חדשה וחשוב להבין מה זה אומר מבחינתינו.
שמחתי גם להגיד לו שקראתי את הספר הקודם שלו ושהוא ממש השראה מהלכת מבחינתי. אה, וגם ד״ש מישראל (:

אני וגארי ויינרצאק

היום הראשון היה מדהים, והיום השני היה מדהים לא פחות. בעיקר בכמה הרצאות ספציפיות שיצאתי מהן עם הרבה שיעורי בית וחומר למחשבה. הנה כמה מהתובנות המרכזיות:

– לבנות עסק מבוסס מערכת יחסית, לסחור בתשומת לב ולהציע ללקוח מ השהוא באמת צריך ולא רק מה שאני רוצה – זו הדרך לפתח עסקים מצליחים, חזקים שהלקוחות פשוט לא מפסיקים לדבר עליהם.

– אנשים בימינו צריכים נושא להתאגד סביבו. כמו השבטים של פעם, אבל בקהילות שסובבות סביב נושא, תחביב או עניין. ככל שאנחנו נבין מה התחום המשותף הזה ונציע את הפלטפורמה המתאימה להתחבר, כך יהיה לנו קל יותר להנהיג את הקהילה שיצרנו.

– אחת הדרכים היעילות לאגד אנשים סביב נושא מסוים, זה למכור להם משהו (קטן) (:

– חווית הלקוח אחרי הרכישה היא אחד הדברים הכי חשובים לטפל בהם. זה אחד הדברים המשמעותיים שבונים מותג. זה נושא שלימדתי בקורס הקודם של ״שיווק יצירתי״ והשנה אפילו אקדיש לו עוד יותר תשומת לב.

– הבנה עמוקה יותר של התנהגות הלקוחות שלנו בעת קבלת ההחלטות לרכישה ואחרי הרכישה, הן קריטיות ע״מ שהשיווק שלנו יהיה טוב יותר. יש הרבה לאן להעלות את הסטנדרט, והכל מתחיל מקצת תשומת לב ומחשבה מאחורי כל פעולה שאנחנו עושים.

– זה לא נגמר עד שזה לא נגמר! לפעמים השיווק והתשתיות האלה נראים כמו עבודה שלא נגמרת, אך ככל שנבוא לזה בסקרנות, התלהבות, עקביות ונחישות לגרום לזה לקרות – זה לגמרי אפשרי!! ואפשר להצליח במספרים מדהימים!

– לחשוב בדולארים ולהיות בסביבה של מיליוני דולארים, פותחת את הראש למה אפשרי, איפה הגבולות שלי ומה אני יכולה לעשות באמת. אין גבולות – או שלפחות הם מתרחבים מאוד!! וזה מעולה בעיני!

– אין סוף לאפשרויות. והכל אפשרי כשמפתחים מערכות יחסים טובות, לצד טכנולוגיה שמגבה את זה.

לחשוב במספרים גדולים

מחכה בהתרגשות למחר. יום אחרון של הכנס שמוקדש כולו לצמיחה, גדילה, פיתוח צוותים וכל זה ביחד עם תוכן משמעותי ומדויק, אסטרטגיה חזקה ובניית מותג שאי אפשר להתעלם ממנו.
במיוחד אחרי היום יצאתי עם מ-ל-א רעיונות.

רעיונות לשדרוג תוכנית ״אפקטיב״ שהיא תוכנית הדגל שלי ויש לי כמה תהליכים משובחים שאני רוצה להכניס אליה, רעיונות לתהליכים שיווקיים שעכשיו כבר מתחילה לסדר ולבנות, רעיונות למוצרים חדשים וכמובן – הרבה תכנים, חידודים ותובנות שאשתף בכנס שיווק יצירתי ב-30/3 ובקורס שיווק יצירתי שקורה באפריל.

עוד פרטים על הכנס במרץ, אפשר למצוא כאן בקישור:
http://www.adimaorsiso.co.il/creative2016 

מקווה לראות אותך שם וכמובן שאמשיך לעדכן מהמסע שלי כאן עד שאחזור.

עדי

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
תגובה אחת
  1. רויטל וילמובסקי
    פברואר 11, 2016 הגב

    ממש נהניתי לקרוא את התובנות שלך מהכנס. יודעת מניסיון כמה לומדים ממסע שכזה.
    מחכה לשמוע עוד.
    תהני!!!

השאירי תגובה

UA-42083276-1