ביוני 2015 נסעתי לסמינר מקצועי מאוד מיוחד בארה״ב. היות וממש היינו זקוקים כבר לחופשה זוגית, שילבנו בין השניים וכמה ימים לפני הסמינר החלטנו לעשות מסע קצר והרפתקני בדרכים של ארה״ב. את החוויות תיעדתי ביומן מסע שחלקו גם שיתפתי בפייסבוק. זה אחד הקטעים שגרר הכי הרבה תגובות ושיתופים, לכן החלטתי להעלות אותו גם לכאן.

יומן מסע # 2

לדעת לתכנן ולזרום בו זמנית.
כשיצאנו לטיול הזה, ידעתי שאני רוצה לעשות משהו מיוחד, משהו שונה מהרגיל, קצר, מעניין, חוויתי וזוגי.
כשרון הציע לעשות את הדרך בנסיעה, זו נשמעה לי אופציה ממש מעניינת.
ידענו כבר שהדרך הזו בין לוס אנג׳לס לסן פרנסיסקו מעניינת, יש מה לראות, ויהיה לנו כיף ביחד, אבל לא תכננו לפרטי פרטים מה אנחנו הולכים לעשות, לראות או איפה לעצור בדיוק בדרך.
רק ידענו שאנחנו שוכרים רכב ויוצאים לדרך .
האמת? אחת ההחלטות הכי חכמות שעשינו.
אין מצב בעולם שהיינו חווים טיול כזה אם הייתי מתכננת אותו.
כמות הרגעים שתפסתי את עצמי אומרת – ״וואו, זה רגע קטן של אושר!״ היא עצומה. הייתי ממש עסוקה בלשמור על עצמי ברגעים האלה, חורטת אותם בזיכרון, לפעמים מתמללת אותם, את התמונות המופלאות שראיתי במו עיני ששום מצלמה לא יכולה לתפוס. אין משהו שמשתווה לזה.

מה למדנו?
שאפשר להיות ביחד ולהיות בשקט, כל אחד בעולמו עם מחשבותיו, וזה בסדר.
שיש ספייס זוגי שהוא נעים, נינוח, כיפי ואז גם מגיע רגע השיתוף – וזה פשוט כיף.

שאנחנו יכולים לבלות מ-ל-א זמן אחד עם השני וזה אף פעם לא נמאס.
גם אם יש חיכוחים קטנים, הכל בסדר. תקשורת טובה ולהגיד מה שבאמת יש לנו על הלב, פותר הכל. הופך את הכל ליותר פשוט וברור. בלי הנחות וניחושים.

באמת באמת שהכל פתיר. ברמת החוויה הפיזית וברמת ההתמודדות הרגשית.
למדתי שגם אם אני רוצה שמשהו ילך בצורה מסוימת, אני ארוויח יותר אם אזרום ואזהה את הנקודה הטובה שמגיעה במקום.

מה למשל?
רצינו להגיע לעיירה גדולה באמצע הדרך, אבל מחשיך? אין בעיה – נעצור בעיירת חוף אחת קודם. הנוף הרבה יותר קסום, העיירה הרבה יותר ציורית והכל הרבה יותר קרוב.

יש מסיבת סיום בכל האזור וכל המלונות מפוצצים מתבגרים שסיימו תיכון? אין בעיה, נבדוק באינטרנט עוד אופציות ואנשים שמארחים בסביבה. מגניב! מצאנו צימר ממש זול קרוב אלינו.

הצימר היחיד שהיה בתקציב וקרוב אלינו נתפס ברגע האחרון? אין בעיה, נישן ברכב…
שכרנו רכב גדול שאיכשהו איפשר את זה.

לא בא לנו לבלות יותר מדי שעות ברכב? מעולה! בוא ניכנס לבר המקומי על המזח להנות מצמד זמרות מדליקות ובירה אמריקאית. בכל זאת, לא צריך לנסוע לשום מקום…

תכל׳ס , בזכות זה זכינו להתעורר על קו המים, בזריחה, לקול שחפים וכלבי ים . נכנסים למאפייה מקומית ונהנים מקפה על קו המים. נוסעים על קו החוץ ומתמוגגים מכל תצפית, אפילו מקבלים חיוכים ומבטים חודרים מאריות ים. מביטים על האופק ואל הצוקים שיורדים אל הים רק כדי לגלות מרחוק גייזרים של מים שמגיעים משום מקום בלב ים – לוויתנים!! אין דברים כאלה!!

אז כן – לדעת לתכנן ולזרום בו זמנית זו אומנות.
מרגישה שספציפית בטיול הזה דברים קרו אחרת מכל טיול או מסע אחר שלנו בחיים ואני מתרגשת מהלמידה הזו. מהיכולת לשחרר ופשוט להנות ממה שמגיע אלינו.
התבגרתי.

מתי אתן בפעם האחרונה הצלחתן לשנות פרספקטיבה ולגלות משהו חדש על עצמכן?

מוזמנות לשתף כאן בתגובות משהו מהעבר, או תובנה חדשה בעקבות הפוסט הזה (:  …… …………עדי