עקביות, או התמדה, זה נושא שאני שומעת עליו עוד ועוד דיונים, או יותר נכון תלונות.
״אני לא עקבית״, ״אין לי כוח רצון לזה״, ״אני לא יכולה להתמיד״ או ווריאציות שונות של העניין, שמעתי אין ספור פעמים.

אבל העניין הוא, שיש מנגנון ממש פשוט שיכול לעבוד עבורינו כדי לייצר עקביות.

הוא כולל שלושה שלבים בדיוק:

 

1- מטרה ברורה מול העיניים.

2- להפסיק להסתכל על המטרה ולהתחיל להסתכל על הפעולות. פעולה שהופכת להרגל היא זו שתייצר לנו בסופו של דבר את התמיכה הרגשית והביולוגית שאנו זקוקים לה כדי להיות עקביים.

3- לחזור כמה שיותר מהר לנתיב כשיש ״הפרעה״ בדרך.

אם מה שכתבתי כאן נשמע כמו סינית, לא ברור או לא הגיוני…. טוב, בשביל זה הקלטתי שיחה חדשה עבורכם בתוכנית הפודקאסט של ״אפקטיבית״ הפעם! פודקאסט שלם על שלושת המרכיבים ליצירת עקביות. ניסיתי לתת כמה שיותר זויות והמחשבות לעניין, כדי שזה באמת יהיה ברור.

בתוכנית, עלה גם הנושא של ההתנהגות הביולוגית שלנו. איך המוח עובד ועוזר לנו לייצר מומנטום והרגלים טובים יותר.
ממליצה בחום לצפות בסרטון הזה ולהבין קצת יותר לעומק כמה נקודות שדיברתי עליהן בתוכנית.


 

אז רגע לפני האנחנו מסיימות את המפגש שלנו כאן להפעם… מה לקחת מהתוכנית הזו?
באיזה פרויקט את מתכוונת להפגין יותר עקביות?
איזה טיפ או תובנה אחת לקחת מכאן?

ממש אשמח שתשתפי אותי עכשיו בתגובות פה למטה!
נשתמע בתוכניות הבאות! שלך, עדי!