בשבוע האחרון מבעבע בי כבר לייצר בהירות או תמונה יותר וודאית של החודש- חודשיים קדימה.
שזו אשליה מצד אחד (הרי כבר ראינו שהכל יכול להיעצר בשניה), מצד שני, ככה מייצרים עתיד חדש, דרך ״וודאות מקומית״.
זה גם נקרא ״תכנון״ ?
משעשע אותי שזה קורה בתזמון קוסמי דווקא בשבוע שבו ב״אפקטיב״ נפתח שיעור תכנון וצפות מלא שאלות על שיבוצים, ומשימות ואיך מתמודדים עם חלום גדול שאנחנו רוצות להתקדם לקראתו. והנה אני עסוקה בדיוק בזה…
איך בדיוק?
1. אני נותנת לחמין להתבשל. לא תמיד התשובות מגיעות אלי מיד, אבל השאלות קיימות. אני שואלת ומשחררת. הולכת איתן, נותנת לזה להיות.
מתבלת מדי פעם את התבשיל עם מידע חדש, עד שאני מרגישה שזה הזמן להוריד מהאש ולצלחת את המנה להגשה.
2. מסדרת לי את התמונה שבראש במפת חשיבה, מנסה להבין מה הרעיונות שרצים לי במערכת, מה מטריד אותי ומה מרגש אותי. לפעמים צריך למצוא דרך לנקות מהשולחן את מה שמטריד, כדי שיהיה מקום למה שמרגש.
3. מוציאה את דפי הלוח שנה! וואו… כמה זמן לא הסתכלתי עליהם. זה הרגיש לי כמעט לא רלוונטי. עכשיו כבר בא לי. עובדת עם עיפרון, משבצת ומוחקת עד שזה מסתדר לי הגיונית.
4. מזכירה לעצמי שיש עדיין דברים שדורשים פיצוח ולקחת לי זמן ספייר להתכונן, לחשוב, להכין חומרים חדשים. לפעמים אנחנו כל כך רוצים לרוץ קדימה במימוש, שאנחנו שוכחים לקחת בחשבון את הזמן הזה של ״מאחורי הקלעים״.
5. משתדלת להנות מפריצות הדרך הקטנות שיש ביני לבין עצמי! האמת, לפעמים אני כל כך מתרגשת שנופל לי אסימון, או שהבנתי משהו לגבי התוכן שאני הולכת להוציא, שבא לי לשתף ולצעוק לעולם! מקווה שגם אתן תתלהבו ?
בקיצור, אירוע מתכננות שנה 2022 מתקרב
ואני בפרץ למידה ויצירה מאחורי הקלעים, נחושה להביא את התכנים החדשים האלה לכמה שיותר נשים! אז חודש אוגוסט בהחלט הולך להיות סופר מעניין ?
איזה כיף לחלום! ולתכנן!
עוד פה מישהי מתרגשת מלוחות שנה, או שזה רק אני?? ?
אם בא לך פרטים על סמינר מתכננות שנה כתבי לי ואשלח לך
להורדת לוח תכנון שנתי חדש לשנת 2022 במתנה – לחצי כאן