✈️תובנות מחופשה בחו״ל עם הילדים✈️

1. סבלנות, סבלנות, סבלנות. ת׳כלס, זה הרבה בשבילם ובשביל החוויה הראשונית שלהם. סבלנות, כבר אמרתי?

 

2. לנשום. זה קצב אחר, עייפות, ימים שימתחו אתכם. זה בסדר וזה ממש שווה את כל רגעי הכיף בדרך ?? כל רגע של פרצוף המום, של צחוק מתגלגל, של קריאות התלהבות, של עוברים ושבים שצחקו יחד איתנו. פרייסלס.

 

3. לשתף ולבחור יחד. כשיש תיאום ציפיות, בכל גיל, הרבה יותר קל. ככה מצאנו את עצמנו משנים תוכניות כמה פעמים, ונהנים בסוף הרבה יותר בזכות השינוי. גילינו שללביא למשל, יש חוש למציאת גלידריות שוות ??

 

4. תבואו מוכנים – לשיעמום, לגעגוע הביתה, לשגרת לילה מחוץ לבית, לזמן במטוס, לזמן התעוררות מוקדמת בבוקר.
יותר מוכנות = יותר נוחות.

פרקטית זה אומר לבוא עם קלמר, חוברות יצירה או מחברת, ספרים אהובים, בובות קטנות, להוריד סרטים/סדרות לטלפון, בובות לשינה, פיג׳מות וכו׳.

 

5. תכינו תקציב לכל יום. כשאתם יודעים מה הטווח שלכם, הרבה יותר להתנהל וגם להסביר לילדים למה קונים או לא קונים משהו. גם בחנות לגו ?

 

6. טיול קר זה ממש לא כזה נורא – רק תבואו ״בצל״ עם מספיק שכבות. וגם, חולצה טרמית אחת מתחת להכל פותרת את כל הבעיה.

 

7. טיול יומי רגלי ארוך ברומא הופך לחוויה כיפית לילדים עם משימה – כמו למצוא 100 אריות ביום. היום, האריה האחרון, נמצא ממש מתחת לדירה שלנו וגרם לכולנו לחגוג ולסיים את היום בתחושת הצלחה!

 

8. דברו על החוויה, על ההנאות, מה היה טוב היום, מה למדנו וממה נהנינו. כל ערב (בינתיים) כשחזרנו עשינו סיכום יום וזה מרגש לשמוע מה הדברים הקטנים שהם זוכרים בסוף.

 

9. אוכל – איטליה לא חייבת להיות רק חוויה של מנה אחת. עם טיפה חשיבה אפשר לקנות מצרכים בריאים בסופר (חגגנו על פירות יער למשל), לבחור בחירות מזינות במסעדות כמו מרק או דגים, ואפילו למצוא פתרון לילדים בררנים כמו צ׳יפס, ספגטי או פיצה עבה.

 

10. בסוף, תזכרו שזה משהו שהם ידברו ויזכרו לכל החיים כנראה. אז רגע קטן של עייפות או בכי, לא באמת צובע את כל החופשה. תהנו מהרגעים האלה. מזכירה לעצמי גם, לקראת היום האחרון שלנו פה ברומא. קסם. שווה לנצור אותו
יש לך חברה שטסה בקרוב? מעולה! שלחי לה (;
את מארגנת את החופשה הבאה שלכם? מעולה! איזה טיפ לקחת מהרשימה?
בסוף, מילת המפתח – התארגנות מראש.
תהנו! חופשה מהממת שתהיה.
לצמיחה שלך,
עדי