את ההשראה לנושא הזה קיבלתי באחד המפגשים שהעברתי למאמנות שלי.
דיברנו על יצירת קמפיינים או בכלל פרויקטים שאנחנו רוצות שיקרו, ומה צריך לעשות כדי לעבור מרמת הרעיון, משהו בלתי מוחשי או דף במגירה, למשהו שאנחנ ממש מזיזות ורואות אותו קורה.
זה פרק מאוד תכלסי, עם חמשת השלבים להוציא כל פרויקט לפועל.
השתדלתי לתת דוגמאות ולהמחיש מתוך העולם שלי, אך כמובן שאפשר לקחת את זה ממש לכל כיוון.
והאמת, זה לא מסובך. לפעמים, מרוב שהדברים פשוטים, אנחנו הם אלו נוטים לסבך אותם…
מעניין אותי מה את חושבת.
מוזמנת לצלול לפה:
~~~~~~~~~~~~~~~~
פודקאסט מצוין! נעים לשמוע ופרקטי. רק לא הצלחתי להוריד את דף הסיכום… הקישור מחזיר אותי לעמוד הנוכחי….
מאד מעשי ופרקטי בצורה שהופכת את המשימות הגדולות למשהו יותר נגיש ומעשי ופחות מעורר חשש…
תודה רבה!
(והמשימות:
שיווק ספר ילדים לקראת כתה א' – הגברת הווליום.
סדנאות הורים וילדים לקראת כתה א' – המשך שיווק.
התקדמות בהוצאת משחק בעקבות הספר והסדנא.
הרבה משימות שעכשיו בדיוק המועד שלהן…
עזרת לי לנשום עמוק, לשנס מתניים ולהתחיל!
שוב תודה רבה על האנרגיה הנהדרת ועל והנדיבות שלך ?
פרק מצוין. מקווה ליישם. רק הלינק ל pdf לא תקין.
בדקתי עכשיו והכל נראה תקין. נרשמת בטופס? מה בדיוק לא עבד לך?
היי עדי,
מבחינת רישום יעדי ביניים ביומן:
1. כשמשבצים חלונות זמן ביומן, רושמים את שם הפרויקט את שם תחנת הביניים,
למשל, האם נשבץ ביומן "דף נחיתה" (שם הפרויקט) או "כתיבת מדריך מתנה" (תחנת ביניים)?
2. היכן מומלץ לרשום משימות יומיות, וכמה משימות ביום?
תודה רבה על הפודקאסט הנהדר!
עדי, תודה!
כל כך נהנית להקשיב ולקרוא אותך.
מרגישה את עצמי משתנה עם העצות הפשוטות והקולעות שלך.
האם את משתמשת בכלים כלשהם לניהול הזמן-אפליקציות או משהו בסגנון?